Przychodnia czynna 7 dni w tygodniu!

medyczna gdynia

FAQ czyli najczęściej zadawane pytania

Pytania do nas

  • przychodnia Medyczna Gdynia otwarta jest 7 dni w tygodniu – od poniedziałku do niedzieli oraz większość dni świątecznych
  • godziny otwarcia przychodni od poniedziałku do piątku to: 8:00 – 20:00
  • godziny otwarcia przychodni w soboty, niedziele i święta to: 9:00 – 14:00

Wizytę możesz umówić:

Na wizytę/badanie w naszej Przychodni możesz umówić się na wiele sposobów:

– korzystając z „ekspresowej rejestracji” znajdującej się na naszej stronie internetowej www.medycznagdynia.pl

Jest to najszybsza i najprostsza metoda umówienia wizyty / badania w naszej Przychodni.
Wypełnij formularz „ekspresowej rejestracji” a my skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie (od poniedziałku do piątku – kontakt w ciągu 30 min; w weekendy, święta oraz w godzinach nocnych 21.00-8.00 – w kontakt ciągu 6 godz.)

– korzystając z „rejestracji on-line” znajdującej się na naszej stronie internetowej www.medycznagdynia.pl

Wybierz specjalistę, znajdź dogodny dla siebie termin i umów samemu wizytę.
Po umówieniu wizyty dostaniesz zwrotny sms oraz wiadomość e-mail potwierdzające, że wizyta została umówiona.

–  wysyłając wiadomość mailową do Rejestracji Przychodni na adres e-mail: wizyta@medycznagdynia.pl

Po odebraniu wiadomości skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie (od poniedziałku do piątku – kontakt w ciągu 30 min; w weekendy, święta oraz w godzinach nocnych 21.00-8.00 – w kontakt ciągu 6 godz.)

– korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej www.medycznagdynia.pl

Po odebraniu informacji skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie (od poniedziałku do piątku – kontakt w ciągu 30 min; w weekendy, święta oraz w godzinach nocnych 21.00-8.00 – w kontakt ciągu 6 godz.)

– dzwoniąc do naszej rejestracji pod numery telefonów: 58 500 46 87 lub 58 500 46 88

– osobiście w placówkach przychodni: w Oddziale Głównym (A) przy ul. Władysława IV 59 piętro 2, w Oddziale B przy ul. Bema 16/2 oraz w Oddziale C przy ul. Batorego 9/u3

– wysyłając wiadomość mailową do Rejestracji naszej Przychodni na adres  wizyta@medycznagdynia.pl

– korzystając z formularza kontaktowego dla pacjenta znajdującego się na stronie internetowej www.medycznagdynia.pl

– dzwoniąc do rejestracji naszej przychodni pod numery telefonów 58 500 46 87,    58 500 46 88

– jeśli wizyta była umówiona przez nasz system rejestracji „on-line” – możesz odwołać zaplanowaną wizytę korzystając z konta pacjenta lub skorzystać z przycisku odwołania zawartego w wiadomości e-mail potwierdzającej rejestrację wizyty  .

– przed pierwszą wizytą w naszej Przychodni będziesz poproszony aby wypełnić Formularz Pacjenta, podając swoje dane, w tym numer pesel lub numer paszportu (w przypadku osób mieszkających za granicą).

Wypełnienie Formularza Pacjenta jest warunkiem założenia Karty Pacjenta i odbycia wizyty lub badania. Jest to wymóg prawny dla każdej placówki świadczącej usługi zdrowotne w Polsce.

Niektórzy nasi specjaliści mogą dojechać do Ciebie na wizytę domową.
Cena za wizytę domową jest wyższa od ceny za wizytę stacjonarną lub telewizytę u tego samego lekarza specjalisty.

Więcej informacji o tym, który specjalista wykonuje takie wizyty i w jaki sposób się na nią umówić można uzyskać:

– korzystając z „ekspresowej rejestracji” znajdującej się na naszej stronie internetowej www.medycznagdynia.pl

Jest to najszybsza i najprostsza metoda umówienia wizyty domowej w naszej Przychodni.

Pamiętaj aby w przypadku umawiania wizyty domowej podczas wypełniania formularza „ekspresowej rejestracji” w miejscu treści wiadomości dopisać informacje o wizycie domowej np.: „proszę o wizytę domową”

– wysyłając wiadomość mailową do Rejestracji Przychodni na adres wizyta@medyczngdynia.pl

– korzystając z formularza kontaktowego dla pacjenta znajdującego się na stronie Przychodni www.medycznagdynia.pl

– dzwoniąc do rejestracji przychodni pod numery telefonów 58 500 46 87 lub 58 500 46 88

W przypadku wizyty domowej musisz zapłacić za nią przed poradą. Ponadto płatność za wizytę domową musi zostać przez Ciebie potwierdzona.

Istnieje możliwość uiszczenia opłaty osobiście (gotówką, kartą, blikiem) lub przelewem. Duża większość pacjentów  rejestrujących siebie lub swoich bliskich na wizytę domową płaci przelewem. W takiej sytuacji Rejestracja przychodni przesyła wszystkie dane do przelewu na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Po opłaceniu prześlij nam zwrotnie na adres wizyta@medyczngdynia.pl potwierdzenie przelewu, print screen przelewu, zdjęcie potwierdzające zlecenie przelewu itp.

– korzystając z „ekspresowej rejestracji” znajdującej się na naszej stronie internetowej www.medycznagdynia.pl

Jest to najszybsza i najprostsza metoda umówienia telewizyty w naszej Przychodni.

Pamiętaj aby w przypadku umawiania telewizyty podczas wypełniania formularza „ekspresowej rejestracji” w miejscu treści wiadomości dopisać informacje , że interesuje Cię teleporada np.: „proszę o telewizytę”

– wysyłając wiadomość mailową do Rejestracji Przychodni na adres wizyta@medyczngdynia.pl

– korzystając z formularza kontaktowego dla Pacjenta znajdującego się na stronie Przychodni www.medycznagdynia.pl

– dzwoniąc do rejestracji przychodni pod numery telefonów 58 500 46 87, 58 500 46 88

Cena telewizyty jest taka sama jak wizyty stacjonarnej u tego samego specjalisty.

W przypadku telewizyty musisz zapłacić za nią przed poradą. Ponadto płatność za telewizytę musi zostać przez Ciebie potwierdzona.

Istnieje możliwość uiszczenia opłaty osobiście (gotówką, kartą, blikiem) lub przelewem. Duża większość pacjentów  rejestrujących siebie lub swoich bliskich na telewizytę płaci przelewem. W takiej sytuacji Rejestracja przychodni przesyła wszystkie dane do przelewu na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Po opłaceniu prześlij nam zwrotnie na adres wizyta@medyczngdynia.pl potwierdzenie przelewu, print screen przelewu, zdjęcie potwierdzające zlecenie przelewu itp.

Po opłaceniu telewizyty i przesłaniu potwierdzenia przelewu nasz specjalista skontaktuje się z Tobą w umówionym terminie.

Istnieje możliwość przedłużenia recepty bez konieczności wizyty stacjonarnej. Można to zrobić w następujący sposób:

– korzystając z szybkiej procedury komunikacji za pomocą przycisku/okienka „recepta on-line” na naszej stronie www.medycznagdynia.pl  Po kliknięciu w przycisk „recepta on-line” należy wypełnić i przesłać do nas formularz „recepty on-line”.

Jest to najszybsza i najprostsza metoda zamówienia recepty w naszej Przychodni.

Po odebraniu informacji skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie (od poniedziałku do piątku – kontakt w ciągu 30 min; w weekendy, święta oraz w godzinach nocnych 21.00-8.00 – w kontakt ciągu 6 godz.)

–  wysyłając wiadomość mailową do rejestracji na adres e-mail: wizyta@medycznagdynia.pl

Po odebraniu wiadomości skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie (od poniedziałku do piątku – kontakt w ciągu 30 min; w weekendy, święta oraz w godzinach nocnych 21.00-8.00 – w kontakt ciągu 6 godz.)

– korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej www.medycznagdynia.pl

Po odebraniu informacji skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie (od poniedziałku do piątku – kontakt w ciągu 30 min; w weekendy, święta oraz w godzinach nocnych 21.00-8.00 – w kontakt ciągu 6 godz.)

– dzwoniąc do rejestracji przychodni pod numery telefonów 58 500 46 87 lub 58 500 46 88

Musisz zapłacić za uzyskanie recepty przed jej wystawieniem przez lekarza. Ponadto płatność za ta musi zostać przez Ciebie potwierdzona.

Istnieje możliwość uiszczenia opłaty osobiście (gotówką, kartą, blikiem) lub przelewem. Duża większość pacjentów  potrzebujących receptę płaci przelewem.

W takiej sytuacji Rejestracja przychodni przesyła wszystkie dane do przelewu na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Po opłaceniu prześlij nam zwrotnie na adres wizyta@medyczngdynia.pl potwierdzenie przelewu, print screen przelewu, zdjęcie potwierdzające zlecenie przelewu itp.

Jak tylko nasz specjalista wystawi receptę – skontaktujemy się z Tobą.

Decyzję o wystawieniu recepty zawsze podejmuje lekarz.

Jeżeli z jakiś powodów lekarz nie wystawi recepty pobrana kwota, która została przez Ciebie wpłacona zostanie Ci w pełni zwrócona.

Tak, jeżeli z jakiś powodów lekarz nie wystawił recepty, o którą prosiłeś pieniądze zostaną Ci w pełni zwrócone.

Pracownik Rejestracji Przychodni skontaktuje się z Tobą aby powiadomić Cię o zaistniałej sytuacji oraz uzgodni z Tobą sposób zwrotu pieniędzy (np.: poprosi o nr Twojego rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrotny przelew)

– za wizytę lub badanie płatności można dokonać gotówką, kartą płatniczą lub blikiem w Rejestracji Przychodni

– za wizytę lub badanie płatności można dokonać również przelewem po wcześniejszym uzgodnieniu z Rejestracją Przychodni (za pomocą wiadomości e-mail na adres wizyta@medycznagdynia.pl lub dzwoniąc na numery telefonów 58 500 46 87, 58 500 46 88 lub osobiście w którymkolwiek z oddziałów Przychodni)

– jeżeli będziesz korzystał z „rejestracji on-line” znajdującej się na naszej stronie internetowej www.medycznagdynia.pl wtedy możesz zapłacić za wizytę podczas rejestracji za pomocą portalu „Przelewy24”  (przelew on-line, klik, karta kredytowa)

W takiej sytuacji wizyta zostanie opłacona przez Ciebie przed przyjściem do Przychodni.

Jeżeli przewidujesz spóźnienie na wizytę, skontaktuj się telefonicznie z Rejestracją Przychodni pod numerami telefonów 58 500 46 87 lub 58 500 46 88 i poinformuj o prawdopodobnym spóźnieniu.

Nasza Rejestratorka pomoże Ci w znalezieniu dogodnego rozwiązania.

Możesz skontaktować się z nami także za pomocą innych środków komunikacji:

– wysyłając wiadomość mailową do Rejestracji Przychodni na adres wizyta@medyczngdynia.pl

– korzystając z formularza kontaktowego dla Pacjenta znajdującego się na stronie Przychodni www.medycznagdynia.pl

Jednakże w przypadku kiedy zostało mało czasu do rozpoczęcia wizyty, a przewidujesz spóźnienie najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt telefoniczny.

Nie, w naszej Przychodni nie są wymagane skierowania do specjalisty. Możesz umówić się na wizytę bez potrzeby uzyskiwania skierowania od lekarza pierwszego kontaktu oraz jakiejkolwiek innego lekarza.

Tak, pamiętaj, że:

– każdy pacjent ma prawo dostępu do swojej dokumentacji medycznej, zarówno do przeglądania, jak i do otrzymania jej kopii,

– w celu otrzymania kopii dokumentacji medycznej należy zgłosić się do nas osobiście, dokumentacja zostanie wydana za okazaniem dokumentu tożsamości,

– dokumentacja medyczna może być wydana Pacjentowi oraz innej osobie, która została pisemnie upoważniona (w upoważnieniu musi być jasno określona tożsamość osoby – nr pesel, imię i nazwisko) oraz zakres upoważnienia,

– w przypadku osób niepełnoletnich lub niezdolnych do samodzielnego podejmowania decyzji, dostęp do dokumentacji mają ich opiekunowie prawni.

Niektórzy lekarze mają bardzo dużo pacjentów i wizyty dostępne w naszej „rejestracji on-line” szybko są rezerwowane, dlatego jeżeli nie możesz zarejestrować się on-line do wybranego specjalisty prosimy o kontakt jedną z poniższych metod:

– korzystając z „ekspresowej rejestracji” znajdującej się na naszej stronie internetowej www.medycznagdynia.pl

Jest to najszybsza i najprostsza metoda umówienia wizyty w naszej Przychodni.

Wypełnij formularz „ekspresowej rejestracji” a my skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie (od poniedziałku do piątku – kontakt w ciągu 30 min; w weekendy, święta oraz w godzinach nocnych 21.00-8.00 – w kontakt ciągu 6 godz.)

–  wysyłając wiadomość mailową do rejestracji na adres e-mail: wizyta@medycznagdynia.pl

Po odebraniu wiadomości skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie (od poniedziałku do piątku – kontakt w ciągu 30 min; w weekendy, święta oraz w godzinach nocnych 21.00-8.00 – w kontakt ciągu 6 godz.)

– korzystając z formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej www.medycznagdynia.pl

Po odebraniu informacji skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym czasie (od poniedziałku do piątku – kontakt w ciągu 30 min; w weekendy, święta oraz w godzinach nocnych 21.00-8.00 – w kontakt ciągu 6 godz.)

– dzwoniąc do naszej rejestracji pod numery telefonów: 58 500 46 87 lub 58 500 46 88

– osobiście w placówkach przychodni: w Oddziale Głównym (A) przy ul. Władysława IV 59 piętro 2, w Oddziale B przy ul. Bema 16/2 oraz w Oddziale C przy ul. Batorego 9/u3